Czy fason w kartonie ma znaczenie?

Wiele razy, gdy wybieramy kartony, to na pewno zastanawiamy się nad tym, czy kształt w zasadzie ma znaczenie. W końcu sprzedajemy produkty, które mają zadowolić klientów lub kontrahentów. W praktyce jednak, jak pokazują zresztą badania marketingowe, poza zawartością kartonu duże znaczenie będzie mieć także jego kształt. Absolutnie więc nie możemy ignorować ofert takich jak kartony fasonowe, przy czym bardzo ważne jest tutaj to, że możemy sobie zamówić indywidualnie kształty. Dawno przecież już minęły czasy, że wszyscy przedsiębiorcy musieli korzystać tylko z tego, co było, a wszystkie kartony wyglądały tak samo. Teraz klient może sobie zamówić dowolny fason, a mogą one być rzeczywiście najbardziej wymyślne. Wcześniej jednak oczywiście musimy wiedzieć dokładnie, jakie wymiary powinien mieć karton, co jest związane z wymiarami produktów, które będą w środku. Kartony, które występują w sprzedaży, mogą być zbiorcze, ale także te, które będą zawierały tylko pojedyncze produkty o większych gabarytach. Jeżeli zaś chodzi o branżę, to niemal wszystkie będą wykorzystywały takie duże i małe pudełka kartonowe.

Jakie branże wykorzystują opakowania tekturowe?

Ważną kwestią jest również to, które konkretnie branże i firmy będą najczęściej wykorzystywały tekturowe opakowania. Okazuje się, że nie ma tutaj żadnych wyjątków. Zarówno firmy farmaceutyczne jak też te działające na polu motoryzacji lub jeśli chodzi o sprzedaż żywności, wszyscy korzystają z bardzo różnych kartonów. Spowodowane jest to oczywiście ich praktycznością, a także dużą odpornością na eksploatację. Otóż nowoczesne opakowanie tekturowe może być jeszcze dodatkowo wzmocnione, a dowolność kształtowania gwarantuje tektura falista. Poza tym bardzo ważną kwestią może się okazać także kolor kartonu. W praktyce możemy sobie wybrać dowolne barwy i odcienie. To jednak nie wszystko, bo możemy też zamówić na przykład druk offsetowy. W efekcie więc kartony będą pokryte logo naszej firmy albo jakimiś ciekawymi grafikami, czy też napisami.